آپدیت شدن انگشتان دست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
robotic-fingers

دانشمدان دانشگاه MIT دست انسان را به دو انگشت روباتیک آپدیت کردند !

از دید مهندسین دانشگاه MIT دیگر دوره و زمانه استفاده از پنج انگشت به پایان رسیده و دستان شما نیاز به یک آپگرید اساسی دارند… این مهندسین اخیرا روباتی طراحی کرده‌اند که به مچ دست متصل می‌شود و دو انگشت دیگر را به دستان شما اضافه می‌کند. به اعتقاد مهندسین طراح، وجود این دو انگشت باعث افزایش عملکرد روزانه افراد خواهد شد و ناگفته پیداست که افراد معلول نیز می‌توانند از این انگشت‌ها به طریق اولی بهره ببرند.

 

این دستگاه از دو بخش اصلی تشکیل شده است. یک دستکش که دارای سه سنسور ردگیری حرکت در کنار سه انگشت شست، میانه و نشانه فرد است. و یک دستبند که دو انگشت اضافی و بزرگ به آن متصل شده‌اند و در اطراف انگشتان کوچک و شست ظاهر می‌شوند. الگوریتم تعریف‌شده برای این دستگاه با توجه به پوزیشن و نوع حرکت دست و دیگر انگشتان، دو انگشت مصنوعی متصل شده را نیز در مسیر صحیح به حرکت وا می‌دارد.

طبق گفته این مهندسین، دست با ۷ انگشت می‌تواند عملکردی بهتر و قابلیت‌های بسیار بیشتری را به انسان اضافه کند؛ قابلیت‌هایی چون باز کردن نامه، چرخاندن پیچ‌گوشتی، بلند کردن اشیاء سنگین‌تر و غیره.

 

فای وو از دانشجویان فارغ‌التحصیل MIT که این انگشتان را طراحی کرده می‌گوید که در ورژن های بعدی می‌توانیم قابلیت یادگیری و آموختن نوع حرکات هر فرد را به خود دستگاه واگذار کنیم. درست مانند نرم‌افزار Siri اپل که با یادگیری نحوه تلفظ کلمات کاربر، سعی در افزایش توانایی‌های عملکردی و هماهنگ‌سازی خود با وی دارد.

هنری آسودا از مهندسین ارشد این پروژه پا را از این هم فراتر گذاشته و در مورد آینده این ابزار می‌گوید: «این یک نمونه اولیه است. ما می‌توانیم اندازه آن را به یک سوم اندازه کنونی برسانیم و قابلیت‌های خمش بسیار بیشتری به آن اضافه کنیم. می‌توانیم آن را در قالب یک دستبند یا ساعت در بیاوریم که هنگام نیاز به بیرون می‌آید و به کاربر کمک می‌کند و هنگام پایان وظیفه‌اش جمع می‌شود و به جای اصلی خود باز می‌گردد.»




:: برچسب‌ها: اخبار , تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 1944
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : دو شنبه 30 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز