کار با ویندوز8
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت


جستجو
بهترین روش برای پیدا کردن فایل ها، نرم افزارها، و ابزارها در ویندوز 8 ، استفاده از منوی جستجو (Search Charm) است. در یک قسمت دلخواه از صفحه‌ آغازین (Start Screen) به تایپ بپردازید تا جستجو شروع شود. حالا از منوی جستجوی باز شده می‌توانید نوع فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به این صورت، نتایج مطلوب‌تری بدست بیاورید.

برای مثال اگر به دنبال یک آهنگ می‌گردید، ابتدا می‌توانید آن را در فایل‌های کامپیوتر خود جستجو کنید، اگر نتیجه‌ای نیافتید، در منوی جستجو بر روی موزیک کلیک کنید تا Xbox Music را جستجو کنید. اگر بازهم جستجو بی‌نتیجه بود، بر روی Internet Explorer کلیک کنید تا جستجوی اینترنتی آغاز گردد و همه این‌کارها بدون نیاز به بستن منوی جستجو انجام می‌شوند. در حقیقت شما به کمک منوی جستجو (Search Charm) می‌توانید به دنبال هر چیزی در هر جایی بگردید. از جستجوی یک موقعیت در اپلیکیشن‌های نقشه و آب‌و‌هوا گرفته تا آخرین وضعیت بازار بورس در اپلیکیشن‌های مالی و یا نام اپلیکیشنی جدید در فروشگاه ویندوز.

 

 



تنظیمات منوی چارم

بسیاری از امکانات پرکاربرد ویندوز را میتوانید از طریق این منو پیدا کنید. از امکاناتی که قبلا در System Tray بودند (مثل تنظیمات صدا، شبکه، و کیبورد) گرفته تا دکمه خاموش کردن سیستم.

 

صفحه تنظیمات Charm علاوه بر موارد ذکرشده ، به کاربر امکان دسترسی به پنجره آشنای Control Panel را برای دسترسی به تنظیمات گوناگون سیستم می‌دهد. اما پیش از آنکه وارد جزئیات کنترل پنل شوید، به پنجره Settings Charm باز گردید و در قسمت پایین کلید Change PC Settings را بیابید. این منو امکانات زیادی را در اختیار کاربر می‌گذارد. تغییر لاک‌اسکرین و تغییر عکس پس‌زمینه صفحه‌ استارت، مدیریت اطلاع‌رسانی‌ها (Notifications) و حریم خصوصی در ویندوز، و معرفی دستگاه‌های جانبی نظیر چاپگر، بخشی از امکانات گزینه Change PC Settings هستند.

 

 



دسترسی های آنلاین
اگر قصد دارید کاربر دیگری را به ویندوز معرفی کنید و یا از راه دور و از طریق اینترنت به حساب‌کاربری خود در ویندوز 8 لاگین کنید، تنها کافی‌است در Settings Charm بر روی گزینه Change PC Settings کلیک کرده و گزینه Users را انتخاب کنید.

 

 

 

 

هر چند کار با برخی ابزارهای جدید ویندوز 8 کمی پیچیده به نظر میرسد، ولی برای اینکه از غافله عقب نمانید و بتوانید با نرم افزارها و اپلیکیشن های جدید کار کنید، لازم است تا مهارت های خود را در کار با ویندوز 8 افزایش دهید..

 

منبع:http://www.sarzamindownload.com




:: برچسب‌ها: کامپیوتر , ترفند ,
:: بازدید از این مطلب : 2233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 15 آذر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز