کدام شرکت ها از مواد بهتری در ساخت گوشی های خود استفاده می کنند ؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

کدام شرکت ها از مواد بهتری در ساخت گوشی های خود استفاده می کنند ؟

در شرایطی که عملکرد گوشی های هوشمند کمتر از گذشته دغدغه اصلی خریداران محسوب می شود، به نظر می رسد که اولویت بندی کاربران برای خرید گوشی های هوشمند جدید عوض شده است. بدیهی است که نمی توان گفت، طراحی اولویت اصلی خریداران محسوب می شود اما قطعاً جامعه خریداران و به ویژه کاربران اصلی در حال حاضر خواستار توجه بیشتر و بیشتر به نوع مواد سازنده تلفن های همراه هستند خصوصاً در شرایطی که باید مبلغی برابر با ۷۰۰ دلار برای خرید یک گوشی هوشمند برجسته هزینه نمایند.

 

امروزه، پلی کربنات که اصلی ترین ماده در ساخت گوشی های هوشمند بوده است، از مد افتاده و بنابراین فشار مضاعفی برای استفاده از مواد ویژه و منحصربفرد برای تولید گوشی های برجسته دنیا بر تولیدکنندگان وارد شده است.

در شرایطی که ظاهر گوشی های هوشمند مدتی است به دغدغه تولیدکنندگان تبدیل شده است، برخی از سازندگان اسمارت فون ها پیش از این از مواد کاملاً منحصر بفرد برای ساخت محصولات خود استفاده کرده اند. همه محصولاتی که با این رویه تولید شده اند، البته به استثنای یک مورد، یک احساس بسیار برجسته و خاص را به دارندگان این قبیل محصولات القا می کنند. در ادامه با شش شرکتی که این ویژگی را رعایت کرده اند، و همچنین محصولات برجسته آنها آشنا خواهید شد.

۱. اپل

Apple

کمپانی اپل که تغییر رویه از شیشه به آلومینیوم را با آیفون ۵ آغاز کرد، از آن زمان تاکنون گوشی هایی به بازار معرفی کرده است که نه تنها خارق العاده و عالی هستند، بلکه از مواد بسیار خاص و برجسته ساخته شده اند. آیفون ۵ و آیفون ۵s که از آلومینیوم در ساخت آنها استفاده شده است، (حداقل تا جاییکه به مواد سازنده مربوط می شود) همچنان جزء گوشی های هوشمند منحصر بفرد جهان بوده و هستند.

البته نمی توان بطور صد در صد اظهارنظر کرد اما انتظار می رود که هر دو نسخه ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون ۶ نیز آلومینیوم ساخته شوند. قطعاً آلومینیوم بهتر از پلاستیک است که در آیفون ۵c بکار رفته است.

۲. اچ تی سی

HTC

HTC هم مانند اپل بخاطر استفاده از مواد باکیفیت و منحصر بفرد در ساخت گوشی های خود شهرت یافته است. HTC که این رویه را با HTC One S که پوشش سرامیکی و آلومینیوم هواپیما داشت، آغاز کرد. بعد از مدتی تولید گوشی های تماماً آلومینیومی را در دستور کار خود قرار داد. گوشی های One M7 و One M8 هر دو دارای پوشش یکپارچه آلومینیومی هستند و کاربردهای بسیاری در زندگی واقعی دارند.

۳. موتورولا

Motorola

شرکت موتورولا با تولید و عرضه Moto X اساساً به بنیانگذار رویه ای تبدیل شد که سایر تولیدکنندگان را هم به پیروی از آن متقاعد ساخت. یکی از ویژگی هایی که پس از موتو ایکس توسط تولیدکنندگان بسیاری تکرار شد، ساخت پنل های عقب اسمارت فون ها از مواد عجیب و غریب بود. اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، می توانید موتو X خود را با پنل پشت گردو، بامبو، چوب ساج، و یا آبنوس واقعی سفارش دهید. در دست داشتن این طراحی منحصر بفرد چه حسی دارد؟

۴. لنوو

Lenovo

به نظر می رسد، Lenovo واقعاً عاشق فلز است؛ این مطلب بیش از هر چیز در خط تولید محصول برجسته این شرکت یعنی گوشی های K قابل مشاهده است. اگر تا به حال از نزدیک Lenovo K900 را مشاهده نکرده اید، بهتر است بدانید که طراحی این محصول و احساسی که به کاربر القا می کند، بسیار جذاب و چشمگیر و فوق العاده است. همچنین به نظر می رسد که مدل جدید گوشی همراه Lenovo یعنی K920 هم از فلز ساخته شده است، بنابراین پیش بینی می شود که استفاده از مواد باکیفیت رویه کوتاه مدت این شرکت (که در حال حاضر صاحب موتورولا هم هست!) نخواهد بود.

۵. ژیائومی

Xiaomi

Xiaomi که یک تولیدکننده چینی سوپراستار شناخته می شود، چند روز پیش از Mi 4 پرده برداری کرد. درست است که این گوشی هوشمند برجسته از نظر قطعات الکترونیک بکار رفته در آن و ویژگی های فنی، در نوع خود بسیار چشمگیر می باشد اما نکته ای که واقعاً تأثیر انگیز است، الگوبرداری از گوشی های موتورولا توسط این شرکت است. همانطور که می بینید، Xiaomi واقعاً در جهت کاهش محدودیت ها قدم برداشته و در همین راستا، قول داده است که پنل عقب Mi 4 را از جنس چرم گاو معرفی تولید و عرضه کند!

البته برای قضاوت درباره واقعی یا تقلبی بودن این کاورها، باید منتظر ماند. هرچند، این پیشنهاد در نوع خود جالب است.

۶. وان پلاس

OnePlus

OnePlus One اولین تلفن همراه این شرکت است که تنها در دو نسخه موجود است: یک مدل ۱۶ گیگابایتی با طراحی و جنس بسیار خاص سفید مات که حسی شبیه به خامه را به ببینده القا می کند و دیگری،مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی که Sandstone Black نام دارد و حقیقتاً هم به سیاهی و البته لطافت ماسه است. پیش از این بررسی های متعددی درباره مدل دوم این گوشی انجام شده است و همگی اتفاق نظر دارند که طراحی این محصول بسیار برجسته، واقعی و به یاد ماندنی است.

اما این همه ماجرا نیست. چند روز پیش، OnePlus اعلام کرد که یک کاور مخصوص از جنس بامبو نیز برای این گوشی طراحی کرده و در آینده نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. (این خبر، قابل تعویض بودن کاور پشت گوشی های One را تأیید می کند.

منبع: phonearena.com

 




:: برچسب‌ها: اخبار , تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 2181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : شنبه 11 مرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز