تماشا کنید : کشف سایه ای شبیه به انسان در کره ماه با گوگل ارث !+فیلم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

تماشا کنید : کشف سایه ای شبیه به انسان در کره ماه با گوگل ارث !+ فیلم

 

 

چندی پیش بود که گوگل امکان گشت گذار در کره ماه و سیاره مریخ را به سرویس google earth افزود.حال ماجراجویی ها در ماه و مریخ شروع شده و شخصی یک تصویر عجیب از ماه به دست آورده است.

 

یکی از کاربران این سرویس بنام Jasenko ویدیویی از جستجوی خود در کره ماه منتشر کرده که تا امروز نزدیک به ۲ میلیون بازدید داشته است.
وی هنگام جستجوی سطح ماه با یک تصویر بسیار عجیب مواجه می‌شود. تصویری شبیه یک انسان که بر سطح ماه ایستاده و سایه اش بر اثر تابش خورشید برروی ماه منعکس شده است.

در این ویدیو مختصات جغرافیایی این تصویر نیز قرار داده شده است :

دانلود ویدیو

پیشتر نیز تصاویری از سطح مریخ حاکی از وجود موجودات فضایی ثبت شده بود که پس از بررسی مشخص شد سنگ‌هایی به شکل انسان بوده اند!

اگر شما هم می خواهید در سطح ماه به گشت و گذار بپردازید، باید وارد گوگل ارث شده و در بالای صفحه بر روی گزینه ای به شکل «سیاره زحل» کلیک کنید. سپس در نوار باز شده گزینه Moon را انتخاب نمایید.




:: برچسب‌ها: اخبار , تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 2009
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : سه شنبه 21 مرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز