نقشه مناطق تحت پوشش شبکه ۳G و ۴G ایرانسل و همراه اول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

نقشه مناطق تحت پوشش شبکه ۳G و ۴G ایرانسل و همراه اول

 

اگر شما هم از کاربران شبکه ۳G و ۴G ایرانسل و همراه اول هستید مطمئنا از پوشش دهی این اپراتور ها در نقاط مختلف کشورمان خبر ندارید و پیدا کردن نقطه ای که پوشش شبکه های فوق در آن وجود دارد برای شما کاری سخت و طاقت فرسا است . تا انتهای مطلب با ما باشید تا از نقاط  تحت پوشش این اپراتورها روی نقشه مطلع شوید .

شما می توانید از طریق امکانات وب سایت opensignal  از پوشش دهی دقیق تمامی اپراتورها در سطح جهان از خدماتی مانند ۳G ، ۲G و ۴G در منطقه خود مطلع شوید .
برای استفاده از این سرویس به منظور مشاهده مناطق تحت پوشش ایرانسل به اینجا مراجعه کرده و با تیک دار کردن هر کدام از شبکه ها و انتخاب منطقه از روی نقشه از پوشش آن منطقه خبردار شوید . در این نقشه مناطقی که رنگ قرمز مشخص شده اند نشان دهنده سیگنال قوی این خدمات می باشد و رنگ ابی نشان از ضعیف ترین سیگنال موجود می باشد که در ان منطقه وجود دارد .

همچنین برای استفاده از سرویس به منظور مشاهده مناطق تحت پوشش همراه اول به اینجا مراجعه کنید .

در این سرویس می توانید از نقاط تحت پوشش رایتل از اینجا و به منظور دسترسی به سامانه برای پوشش جهانی اپراتورهای مختلف به اینجا مراجعه کنید .




:: برچسب‌ها: اخبار , تکنولوژی , اوپراتور , همراه اول , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 2796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 21 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز