تصاویری از مقاومت بی نظیر آیفون 6 / محافظ صفحه نمایش یاقوتی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

  تصاویری از مقاومت بی نظیر آیفون 6 / محافظ صفحه نمایش یاقوتی

جدیدترین محصول کارخانه اپل با نام آیفون 6 اواخر تابستان سال 93 وارد بازار فناوری خواهد شد اما کمپانی اپل روز گذشته تصاویر قابل توجهی از این محصول جدید را منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,جدیدترین محصول اپل,تصاویری از آیفون 6

 

آیفون 6، تلفن همراه متفاوتی نسبت به سایر گوشی های ارائه شده توسط این کمپانی خواهد بود. بنا به تصاویری که در شبکه های اینترنتی منتشر شده است، صفحه نمایش این گوشی از جنس یاقوت کبود خواهد بود.

این صفحه محافظ از جنس یاقوت می تواند گوشی را از هر گونه خطر، آسیب یا حتی ضربه های شدید حفظ کند. گفته می شود حتی اگر صفحات بتونی را نیز روی آن قرار دهید باز هم کوچکترین خطی بر صفحه گوشی نخواهید دید.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,جدیدترین محصول اپل,تصاویری از آیفون 6


گوشی ساخته شده با یاقوت کبود مقاومتی 205 برابر در مقابل گوریلاگلس داشته و می توان آیفون 6 را "آسیب ناپذیر " خواند. شیشه گوریلا که به وسیله شرکت کورنینگ ساخته شده، شیشه‌ای از جنس آلومینوسیلیکات قلیایی است و به شکلی طراحی شده‌ که نازک، سبک و مقاوم باشد. به گفته شرکت سازنده، این شیشه با امواج فرکانس رادیویی سازگار است و به دلیل وضوح نوری بالا، برای استفاده در صفحه‌های نمایش تلویزیون‌های اچ‌دی و سه بعدی مناسب است. سختی ویکرز این شیشه در حدود ۷۰۱-۶۲۲ کیلوگرم نیرو بر میلی‌متر مربع است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,جدیدترین محصول اپل,تصاویری از آیفون 6


هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با ویژگی های این گوشی منتشر نشده است اما پیش بینی می شود صفحه نمایش محصول جدید 4.7 اینچی، رزولوشن اچ دی، حسگر اثر انگشت Touch ID ، دوربین 10 مگا پیکسلی و دوربین جلوی دستگاه با 3.2 مگاپیکسل برخوردار است. یکی از نکات قابل توجه در این گوشی، لبه های گرد و متالیک به جای لبه های تخت گوشی های قدیمی آیفون است.

 




:: بازدید از این مطلب : 2213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : دو شنبه 23 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز