يک پيش بيني ديوانه کننده : در آينده اطلاعاتي نظير زبان ديگر کشور تنها با خوردن يک قرص در مغز انسان ک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت




علارغم تلاش های فراوان برای آسان کردن یادگیری زبان، هیچوقت این امر به سادگی پیش نرفته است. در سال های اخیر صدها برنامه، متد و تئوری با هدف آسان تر کردن یادگیری زبان و دستیابی به این مهارت برنامه ریزی شده است، اما تعداد کمی از آنها به این موفقیت رسیده اند.


Nicholas Negroponte، بنیانگذار لابراتوار رسانه ای MIT مطمئن است که آینده را عوض خواهد کرد، البته پیش بینی او در خصوص یادگیری یک زبان جدید منحصر به فرد است.

Nicholas Negroponte

سخنرانی های Negroponte در 30 سال اخیر پیش بینی های صحیح این شخص را به وضوح نشان داده است که البته این شخص در آخرین پیش بینی خود این چنین بیان کرد: یادگیری زبان ( و دیگر چیزها ) فقط با خوردن یک قرص امکان پذیر خواهد شد.

او پس از پیش بینی های صحیح متعدد در سال های اخیر و چگونگی زیر سلطه رفتن جامعه توسط آن تکنولوژی گفت:" پیش بیتی من این است که شما با خوردن یک قرص زبان انگلیسی یاد خواهید گرفت. شما با خوردن یک قرص دیگر آثار شکسپیر را بطور کامل یاد خواهید گرفت".

اما چگونه یک قرص داده ها را تحویل ما خواهد داد؟ این اتفاق بوسیله گردش خون عملی خواهد شد. پس از ورود قرص به خون شما، راه خود را برای رسیدن به مغز پیش خواهد گرفت و اطلاعات را در مکان های صحیح پخش خواهد کرد و اطلاعات را برای کاربران ارائه خواهد کرد. آیا به نظر شما این پیش بینی بسیار دیوانه کننده و نادرست است؟ او گفته که این اتفاق تا 30 سال آینده رخ خواهد داد.

 
 



:: برچسب‌ها: اخبار تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 4105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : سه شنبه 24 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز