قفل درایو ها
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای استفاده از این نرم افزار باید به عنوان یک مدیر وارد سیستم عامل خود شوید یا حداقل از پسورد مدیرآگاهی داشته باشید.بعد از ورود با حساب کاربری مدیرمسیر زیر رو به منظور بازکردن نرم افزار طی کنید :

Control Panel\ All Control Panel Items \ BitLocker Drive Encryption

با ورود به رابطه نرم افزارمورد نظر میتوانید لیستی از درایوهای دیسک سخت سیستم خود وهمچنین حافظه های فلش دیسک متصل به سیستم خود را مشاهده کنید که در روبروی هر یک از این درایوها عنوان Turn on Bitlocker درج شده است البته این درصورتی است که قبلا درایوی رمزگزاری نشده باشد که اگر اینطور باشد به جای آن عبارت ,عبارت Unlock Drive درج شده است.

با انتخاب درایو مورد نظر و کلیک بر روی گزینه Turn on Bitlocker پنجره ای بازمیشود که به شما امکان قرار دادن پسورد برای این درایو را میدهد با انتخاب پسورد مناسب مراحل را پیش ببرید.البته بقیه مراحل ساده است که فقط نیاز به زدن چند Next دارد البته این نکته را هم بگم که در نگهداری از پسورد خود نهایت دقت را بکنید چرا که با فراموش کردن آن باید قید کلیه اطلاعات درایو را بزنید.خب امیدوارم که این مطلب آموزشی مفید واقع شده باشد.




:: برچسب‌ها: رمز گزاری درایوها با استفاده از نرم افزار داخلی ویندوز 7 و 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 2088
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 8 آذر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز