آيفون 6 تقلبي قبل از نسخه اصلی آن وارد بازار مي شود !!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت



اپل ظاهرا در نظر دارد تا از نسل بعدی آیفون خود در 2 ماه آينده رونمایی کنداما برخی از تولید کنندگان چینی طاقت نیاورده و تا قبل از زمان موعود نسخه های تقلبی  از آیفون 6 را تولید کرده اند. که به زودي روانه بازار خواهند شد . در ادامه با اخبار تکميلي همراه گجت نيوز باشيد .


نشریه NowhereElse امروز تصاویر بسیاری از این نمونه تقلبی  نسخه 4.7 اینچی آیفون 6 را منتشر نموده است. این گوشی براساس اطلاعات منتشر شده در اینترنت ساخته شده است و بدیهی است که این دستگاه نسخه تقلبی iOS را در خود اجرا می کند. همانطور که در تصاویر زیر می بینید، نسخه تقلبی به منظور مقایسه در کنار سامسونگ گکسی اس 3 قرار داده شده است. چرا که گلکسی اس 3 از یک صفحه نمایش 4.8 اینچی بهره می برد.


 
iphone6-clone iphone6-clone iphone6-clone iphone6-clone


هیچ اطلاعاتی از برنامه ها و امکانات موجود در این آیفون تقلبی در دست نیست، اما حدس ما بر این است که یک پردازنده با قدرت بسیار پایین در آن به کار رفته است. همچنین در مورد قیمت احتمالی آن نیز هیچ خبری در دست نیست. در هر صورت انتظار نمی رود که این گوشی در خارج از کشور چین در حجم عظیمی توزیع شود.


اگر نسخه 4.7 اینچی آیفون 6 شبیه این نمونه تقلبی و نمونه های ساختگی که پیش از این تصاویری از آن ها منتشر شده بود، باشد،  بسیار جالب می شود.

اگر این اتفاق بیفتد، این بدان معنی است که اپل هنوز توانایی کافی برای جلوگیری از درز اطلاعات به بیرون ندارد. البته این مشکلی است که همه تولید کنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند.






:: برچسب‌ها: اخبار تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 1444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : چهار شنبه 25 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز