پرفروش ترين اسمارت فون هاي ماه مي 2014
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرفروش ترين اسمارت فون هاي ماه مي 2014 : آيفون 5 اس

همچنان پيشتاز ، گلکسي اس 5 در رتبه دوم

 

 

 

 

 بر اساس تحقیقات بازار شرکت هنگ کنگی Counterpoint، گوشی اپل آیفون 5 اس (که اواخر سال 2013 عرضه شد) در طول ماه می سال جاری به عنوان پر فروش ترین اسمارت فون جهان شناخته شد. بر اساس گزارشات، گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 که از آوریل سال جاری به طور سراسری عرضه شده است، با فاصله بسیار با آیفون 5 اس، در رده دوم اسمارت فون های پر فروش قرار گرفت.


اما شرکت سامسونگ همچنان برنده این میدان به حساب می آید، چراکه دارای 4 اسمارت فون دیگر می باشد که جزء 10 عدد از پرفروش ترین های ماه می محسوب می شوند: گلکسی اس 4 (در رتبه سوم)، گلکسی نوت 3 (در رتبه چهارم)، گلکسی اس 4 مینی (در رتبه هشتم)، و گلکسی گراند 2 (در رتبه دهم). گوشی های اپل آیفون 5c و آیفون 4 اس هر کدام به ترتیب در رتبه پنجم و ششم قرار گرفتند.

تنها یک کمپانی دیگر باقی می ماند که جزء یکی از این 10 اسمارت فون پر فروش می باشد و آن هم Xiaomi است که همچنان در حال فروش اسمارت فون های خود (Mi3 و Hongmi Redrice) است. ظاهرا گوشی Xperia Z1 ساخت شرکت سونی تا حدی به قرار گرفتن در جدول 10 اسمارت فون پر فروش نزدیک شده بود، اما در آخر در گروه 20 اسمارت فون برتر و در کنار گوشی هایی چون Motorola Moto G, Huawei Honor 3C, ال جی جی 2, و دیگر اسمارت فون های بدون نام جای داده شد.

این گزارش شرکت Counterpoint، بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از 35 کشور می باشد و گوشی هایی را در بر می گیرد که فروخته شده اند، نه اینکه تنها تولید شده باشند. متاسفانه این کمپانی ارقام دقیقی از فروش ها را ارائه نداده است و تنها رتبه هایی که هر اسمارت فون در این جدول دریافت کرده است را نمایش می دهد. در جدول زیر، نام و رتبه 10 عدد از پر فروش ترین اسمارت فون های  ماه می 2014 برای  شما ارائه شده است:


 



:: برچسب‌ها: اخبار تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 1236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 27 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز